Konferencecenter - Hotel Kong Arthur
Menu

Møder

Møder, kurser og konferencer – du finder os midt i København i en lille grøn oase og med 70 parkeringspladser lige udenfor døren. Vi har opdateret mødelokalerne og vores praksis. Vi følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer, så alle kan være sikre. Og så er vi så heldige at have meget plads udenfor i mødecentrets gårdhave, der er derfor god mulighed for at strække benene eller flytte gruppearbejde udendørs. 

 

COVID-19 sikkerhed, når du holder møde

Der er udarbejdet en plan over alle konferencelokaler med max. antal personer i de forskellige bordopstillinger. Kort sagt placeres mødedeltagerne med 1 meters afstand målt fra midten af sædet eller så hvert andet sæde er tomt. Denne retninglinje kombineres med, at der maksimalt er adgang for 1 gæst per 2 m2 gulvareal. Bordene decinficeres mellem hvert møde, der luftes ud og der er naturligvis opsat håndsprit. Er du i tvivl, ring til vores mødebooker på tlf. 3345 7711 , der kan hjælpe dig. Se alle COVID-19 retningslinjer her »

 

Mere om møder på Kong Arthur:

 

  • Mange forskellige møderum: Vi har mange forskellige møderum i vores konferencecenter, der ligger i en ombygget hestestald i gårdhaven mellem Ibsens Hotel og Hotel Kong Arthur. 3-etager med plads til det meste, men med speciale i de mindre møder fra 2 til 60 mødedeltagere.

 

  • All-inclusive: Alle møder er all-inclusive. Det betyder for dig, at det vi serverer i løbet af mødedagen og alle drikkevarer er inkluderet i prisen. Så der er ingen ekstraregninger efter mødet.  

 

  • Working lunch: Tag en hurtig frokost, når du har travlt. Sticks, sushi og salat serveres i mødelokalet, hvis du bestiller det. Ellers er der frokost på en af vores restauranter.  

 

  • Lækker økologi: Vores køkken laver det meste fra bunden, 70% er økologisk. Og så er vores kager et kapitel for sig. De er fra Mark Hermann, der tidligere har arbejdet som dessertkok på Geranium og Søllerød Kro.  

 

  • Vælg mellem 3 restauranter: Du bestemmer selv, hvor I skal spise frokost. Vi har nemlig 3 restauranter du kan frit vælge imellem: 1. italienske, La Rocca 2. tapas restauranten Pintxos og 3. Sticks´n´Sushi.

     

  • Cozy Hour hver eftermiddag: Mellem 17 og 18 inviterer vi alle vores gæster på en forfriskning i lobbybaren. Vi kalder det Cozy Hour. 

 

  • Løb efter mødet: Vi arrangerer en guidet løbetur i vores nærområde i forbindelse med dit møde, hvis du kunne tænke dig det. Vi kommer forbi Den Sorte Diamant, Nyhavn, de nye broer eller Botanisk Have. Vi løber også om morgenen med med lokale, medarbejdere og gæster i Arthur Running. Niveauet tilpasses, så alle kan være med. 

 

Ring til vores dygtige conference manager på tlf. 3345 7711 eller send en email til conference@arthurhotels.dk for at booke eller for at høre nærmere.

 

Se her, hvad andre siger om at holde møder på Kong Arthur »

ET SIKKERT OPHOLD

 

Vi sikrer et rent og trygt miljø med en certificeret rengøringsprotokol og gentaget desinficering af centrale berøringsoverflader i løbet af dagen.
Få mere information her.

 

HUSK DU
kan annullere dit ophold indtil kl. 12 på ankomstdagen med
vores flex-priser.

Book direkte

97% af de gæster, der booker direkte, ønsker at komme tilbage

Kære gæst

 

Vores mobile online booking bliver lagt om. Men vores bookingspecialister sidder klar på telefon: 33 45 77 77

 

Du kan også sende en email til book@arthurhotels.dk og angive de ønskede datoer og hotel. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

Searching for available rooms ...
Best rate guaranteed

ALLE HOTELLER

Nights:
Rooms:

1

Adults:
Children:
Room 1

1

0

COMPANY ID

PROMO CODE

GROUP CODE

Tilmeld Nyhedsbrev


Få nyheder, tendenser og sæsonens bedste tilbud 4-5 gange om året.